پرسپولیسی‌ها این روزها برای بردن، فقط باید یک کار انجام بدهند و آن، رساندن توپ به مهاجمان خارجی باشگاه است.

لوکادیا و دیاباته

به گزارش همشهری‌آنلاین، حالا پای شیخ دیاباته هم به گلزنی باز شده تا ترکیب رؤیایی خط حمله قرمزها کامل شود. تا امروز این مسئولیت را یورگن لوکادیا برعهده داشت و حالا در باشگاه، شریکی برای او نیز پیدا شده است. البته که تیم یحیی گل‌محمدی در دفاع تیم بی‌نقصی به‌نظر می‌رسد اما پروسه تبدیل شدن تساوی‌های این تیم به برد، به کمک درخشش ۲مهاجم خارجی این تیم اتفاق افتاده است؛ بازیکنانی که بیشترین سهم را در امتیازهای این فصل پرسپولیس داشته‌اند. اگر همین حالا این ۲نفر را خارج از تیم تصور کنید، پرسپولیس دیگر شبیه به جدی‌ترین مدعی قهرمانی لیگ برتر نخواهد بود.

یورگن لوکادیا، نخستین گل این فصل‌اش را روبه‌روی نفت آبادان به ثمر رساند؛ تیمی که قبل از خوردن این گل، دفاع محکمی مقابل قرمزها چیده بود و شکست دادن‌اش، ساده به‌نظر نمی‌رسید. یورگن به هوادار هم گل زد اما ستاره کلیدی آن مسابقه، سعید صادقی بود. نخستین دبل مهاجم خارجی پرسپولیس، این تیم را از شکست در زمین نفت مسجدسلیمان به یک پیروزی مهم رساند. او در ۲بازی دیگر روبه‌روی مس رفسنجان و ملوان نیز برای تیمش گل ۳امتیازی زد و اجازه نداد که این تیم درگیر تساوی‌های بدون گل شود. در بازی خانگی با مس کرمان نیز، نوبت به شیخ دیاباته رسید که برای نخستین بار یک گل ۳امتیازی را در ترکیب پرسپولیس جشن بگیرد؛ گلی که آخرین امیدهای مس برای امتیازگرفتن از این مسابقه را از بین برد و قرمزها را در صدر جدول نگه داشت.

۳برد پرسپولیس در ۳هفته اخیر و در مجموع «۵برد» تیم در این فصل، با گل‌های ۳امتیازی این ۲بازیکن به‌دست آمده است. درواقع حتی بدون احتساب بازی با هوادار و گلزنی لوکادیا در آن مسابقه، او و شیخ روی هم ۱۵امتیاز از ۲۴امتیاز تیم در این فصل را تصاحب کرده‌اند. در ۶هفته اخیر لیگ برتر، هیچ بازیکنی به جز این ۲نفر برای تیم یحیی گل نزده و پرسپولیس در این فصل به جز این ۲ نفر فقط ۳گل و ۲گلزن دیگر داشته است!

کد خبر 716043
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha